Izvēlne

Aptauja

Kur Jūs ikdienā iegūstat informāciju par zinātni
Iegādājos “Ilustrēto zinātni”, “Nacionālā Ģeogrāfija” vai tiem līdzīgus žurnālus
Meklēju man interesējošo informāciju par zinātni interneta avotos
Skatos ar zinātni saistītus raidījumus televīzijā
Klausos “Zināmais nezināmajā” un citus radio raidījumus Latvijas Radio
Apmeklēju zinātnes centrus Latvijā vai ārpus Latvijas
Palīdzu saviem bērniem izstrādāt skolēnu zinātniski pētniecības darbus
Apmeklēju Zinātnieku nakts pasākumus
Nodarbojos ar pētniecību profesionālo vai brīvā laika mērķu sasniegšanai
Interesējos par Latvijas zinātnieku sasniegumiem, aktuālajiem pētījumiem, to rezultātiem
Neinteresējos

Nākamajā, 2018./2019.mācību gadā, pašvaldības plāno reorganizēt 21 izglītības iestādi, 7 izglītības iestādes plānots slēgt, savukārt viena izglītības iestāde tiek dibināta no jauna – liecina Izglītības un zinātnes ministrijā pašvaldību iesniegtie lēmumi līdz 2018.gada 1.martam. Vairāku pašvaldību lēmumi vēl ir saskaņošanas procesā.

Saskaņā ar Izglītības likumu, lēmumu par izglītības iestāžu reorganizāciju, slēgšanu vai dibināšanu pieņem pašvaldības kā izglītības iestāžu dibinātājs. Par savu lēmumu pašvaldības informē Izglītības un zinātnes ministriju, iesniedzot nepieciešamos dokumentus un informāciju lēmuma saskaņošanai.

Veicot skolu reorganizāciju, pašvaldības izvēlas vairākus risinājumus. Tā, skolas var reorganizēt, tās apvienojot vai pievienojot citai izglītības iestādei. Daļa pašvaldību izglītības iestādes reorganizē, mainot īstenoto izglītības pakāpi – vidusskola tiek pārveidota par pamatskolu, pamatskola – par sākumskolu.

Informācija par pašvaldību lēmumiem, veicot skolu tīkla izmaiņas, pieejama IZM mājaslapā (IZM saskaņotie lēmumi līdz 2018.gada 1.martam): http://www.izm.gov.lv/lv/publikacijas-un-statistika/reorganizetas-slegtas-un-dibinatas-izglitibas-iestades

Jūsu pārlūks ir ļoti novecojis, tas var attēlot mājas lapas saturu nekorekti.
Aicinām Jūs ielādēt jaunāku pārlūka versiju bez maksas.

Apzinos mājas lapas deformācijas risku un gribu turpināt to apskatīt.