2024.–2025. gadā Eiropas Savienības Erasmus+ programmas "Nacionālie koordinatori Eiropas programmas pieaugušo izglītībā īstenošanai" koordinatori no Beļģijas–Flandrijas, Kipras, Čehijas, Igaunijas, Vācijas, Ungārijas, Īslandes, Īrijas, Latvijas, Nīderlandes, Slovākijas, Slovēnijas, Zviedrijas un Turcijas izvērtēja labo praksi savās valstīs un tiešsaistes žurnālā apkopoja pieredzi inovatīvas mācīšanās vides veidošanā. Apkopotie piemēri un iniciatīvas liecina par radošumu un inovāciju pieaugušo izglītībā visā Eiropas Savienībā, par pāreju uz aktīvu, mērķtiecīgu mācīšanos, kur pieaugušie nav tikai zināšanu guvēji, bet ir pārmaiņu ieviesēji savās kopienās un darbavietās. Inovatīvas mācīšanās vides koncepcija ir cieši saistīta ar Eiropas Savienības iniciatīvām, kuru mērķis ir uzlabot pieaugušo izglītību un attīstīt prasmes, kas indivīdiem nepieciešamas profesionālajā, sociālajā un personīgajā dzīvē.
Publicēts: 18.12.2025.