Lai veicinātu diskusiju par mikrokvalifikāciju nepieciešamību un iespējamajiem risinājumiem Latvijā, Izglītības un zinātnes ministrija projekta “EPALE Nacionālais atbalsta dienests” ietvaros un KPMG…
Izglītības un zinātnes ministrija (turpmāk – ministrija) ir pabeigusi projekta Nr.2.2.1.1/19/I/001 “Valsts pārbaudījumu organizēšanas procesa pilnveide” (turpmāk – Projekts) īstenošanu saskaņā…
Pilsonisko zināšanu jomā Latvijas astoto klašu skolēni saglabājuši nemainīgi labu sniegumu, apzinoties demokrātijas vērtību, liecina Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījuma ICCS 2022 pirmie…
Šī gada 28. novembrī un 5. decembrī norisināsies Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījuma ICCS 2022 un Starptautiskās skolēnu novērtēšanas programmas PISA 2022 pirmo rezultātu izziņošana un…
Izglītības un zinātnes ministrija projekta Nr.2.2.1.1/19/I/001 “Valsts pārbaudījumu organizēšanas procesa pilnveide” (turpmāk – Projekts) ietvaros ir pilnveidojusi Valsts pārbaudījumu…
Jaunas zināšanas un prasmes straujas transformācijas apstākļos ir nozīmīgas ne vien katra indivīda, bet arī augstākās izglītības, pētniecības un tautsaimniecības straujākai attīstībai, atklājot…