Šodien, 23. jūlijā, valdība apstiprinājusi papildu 253 885 eiro piešķiršanu Izglītības un zinātnes ministrijai, lai turpinātu Latvijas dalību starptautiskā pētījumā par veselību, novecošanos un…
Izglītības sistēmas arvien lielāku uzmanību velta sociāli emocionālo prasmju mācīšanai un vērtēšanai. Mainoties uzsvaram no informācijas nodošanas uz prasmju mācīšanos, izglītības satura priekšplānā…
Eiropas Komisijas Pastāvīgā indikatoru un mērķrādītāju grupas (SGIB – Standing Group on Indicators and Benchmarks) siltuma kartē ērti var redzēt, kā valstis izkliedējas ap Eiropas…
Informācijas apmaiņā, kas notiek Pastāvīgajā indikatoru un mērķrādītāju grupā SGIB, iekļauti dažādu aptauju rādītāji par norisēm, kas ietekmē skolēnu labbūtību (well-being) un, ar to pastarpināti,…
OECD Izglītības pētniecības un inovāciju centra CERI ziņojumā “Digitālās izglītības pārskats 2023” (Digital Education Outlook 2023) raksturotas valstu digitālās ekosistēmas izglītībā – digitālās…
OECD Izglītības pētniecības un inovāciju centra CERI publicētā grāmata “Ko mūsdienās nozīmē bērna iespēju palielināšana? Ietekme izglītībā un labbūtībā” (What Does Child Empowerment Mean Today?:…