Latvijā izglītības sistēmas rezultāti ir līdzīgi vai augstāki nekā valstīs ar lielāku finansējumu, liecina 9. septembrī publicētais OECD ziņojums “Īsumā par izglītību 2025”. Latvijas augstskolu…
Otrdien, 9. septembrī, plkst. 11.00 Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) prezentācijā un preses konferencē iepazīstinās ar ikgadējā…
Šodien, 18. jūnijā, izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde sveica uzvarētājus zinātniski pētniecisko darbu konkursā. Darbi konkursam bija iesniedzami divos starptautisko izglītību pētījumu…
Šodien, 10. jūnijā, valdība atbalstīja Latvijas dalību Starptautiskajā matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču pētījumā TIMSS 2027 (Trends in International Mathematics and Science…
Latvijas skolēniem ir potenciāls kļūt par aktīviem pilsoņiem, taču šobrīd daļa jauniešu izvēlas palikt malā – viņi nejūtas sadzirdēti, uzskata, ka viņu balss neko nemaina un attiecībām skolā ir…
2025. gada 12. maijā Latvijā noslēdzās Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) pasaulē lielākais un nozīmīgākais starptautiskais skolēnu kompetenču novērtēšanas pārbaudījums – PISA…
Latvijas Universitātes Izglītības pētniecības institūts ir veicis padziļinātu analīzi par 4. klases un 15 gadu jaunu skolēnu lasītprasmes rezultātiem Latvijā, balstoties uz plašiem datiem no diviem…
No 2025. gada 18. marta līdz 12. maijam Latvijā norisināsies nozīmīgākais Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) izglītības pētījums – Starptautiskās skolēnu novērtēšanas…
Trešdien, 4. decembrī Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) un Latvijas Universitāte (LU) konferencē iepazīstinās ar Starptautiskās izglītības sasniegumu novērtēšanas asociācijas IEA Starptautiskā…
72% Latvijas skolēnu vērtē skolā iegūtās zināšanas kā viņu nākotnes darbam un karjerai noderīgas, taču mazāk ir skolēnu, kuriem patīk skolā iemācīties kaut ko jaunu, un vēl mazāk - kuriem patīk…