Profesionālās vidējās un augstākās izglītības absolventu īpatsvars STEM (zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas) jomās vēl nav pietiekams, lai mazinātu ekonomikas attīstībai…
Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija (OECD) publicējusi jaunāko Starptautiskās pieaugušo kompetenču novērtēšanas programmas (PIAAC) pētījuma ziņojumu “Pieaugušo panākumiem un labbūtībai…
Jaunais Starptautiskais mācību vides pētījums TALIS 2024 konstatē vairākas pozitīvas izmaiņas skolotāja profesijā Latvijā salīdzinot ar 2018 gadu - ievērojami samazinājies skolotāju īpatsvars, kuri…
Otrdien, 7. oktobrī, Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) un Latvijas Universitāte (LU) konferencē iepazīstinās ar Starptautiskās mācību vides pētījuma TALIS 2024 cikla pirmajiem rezultātiem. Tajā…
Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes Izglītības pētniecības institūta pētnieki rudenī uzsāks darbu pie Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījuma IEA ICCS 2027…
Latvijā izglītības sistēmas rezultāti ir līdzīgi vai augstāki nekā valstīs ar lielāku finansējumu, liecina 9. septembrī publicētais OECD ziņojums “Īsumā par izglītību 2025”. Latvijas augstskolu…
Otrdien, 9. septembrī, plkst. 11.00 Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) prezentācijā un preses konferencē iepazīstinās ar ikgadējā…
Pieaugušo izglītība Latvijā kļūst pieejamāka, mācību iespējas – elastīgākas un darba tirgum atbilstošākas. Tomēr ievērojama daļa sabiedrības – īpaši zemāko ienākumu grupas un nodarbinātie mazajos…
Šodien, 18. jūnijā, izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde sveica uzvarētājus zinātniski pētniecisko darbu konkursā. Darbi konkursam bija iesniedzami divos starptautisko izglītību pētījumu…
Šodien, 10. jūnijā, valdība atbalstīja Latvijas dalību Starptautiskajā matemātikas un dabaszinātņu izglītības attīstības tendenču pētījumā TIMSS 2027 (Trends in International Mathematics and Science…