Mēnešalga:
2442 līdz 2714 EUR
Vadība / Administrēšana
Atrašanās vieta:
Vaļņu iela 2, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Izglītības un zinātnes ministrija

(reģ.Nr. 90000022399)

 izsludina atklātu konkursu uz

Informācijas tehnoloģiju departamenta

informācijas tehnoloģiju izstrādes projekta vadītāja

darbinieka amatu (uz noteiktu laiku līdz 2026. gada 31. maijam)

Amata mērķis:

Nodrošināt Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma investīcijas 2.1.2.1.i. “Centralizētās platformas un sistēmas” nolūka “Pašvaldību pakalpojumu digitālā transformācija un pašvaldību atbalsta procesu modernizācija un centralizācija, t. sk. sadarbībā ar valsts pārvaldes institūcijām” projekta “Izglītību apliecinošu dokumentu reģistrs” (turpmāk – projekts) vadību un  īstenošanu.

Jūsu galvenie amata pienākumi:

  • Plānot, vadīt, organizēt un kontrolēt projekta vadības grupas komandas darbu.
  • Pārraudzīt, plānot, organizēt un nodrošināt kvalitatīvu projekta īstenošanu, nodrošinot projekta rezultatīvo rādītāju izpildi, ievērojot projekta īstenošanu regulējošo normatīvo aktu prasības, projekta mērķus un sasniedzamos rādītājus, noteiktos termiņus un apstiprinātos budžeta finanšu līdzekļus.
  • Koordinēt projekta aktivitātes, vadīt informācijas sistēmas izstrādes un informācijas sistēmas  piegādes darbu, uzturēt risku reģistru.
  • Sniegt ziņojumus par projekta īstenošanas gaitu Programmas uzraudzības padomei, piedalīties Programmas uzraudzības padomes sanāksmēs, risināt aktuālos projekta jautājumus.
  • Koordinēt sadarbības partneru iesaisti projekta īstenošanā, nodrošinot sadarbības līgumu ar tiem noslēgšanu un to izpildes kontroli.

Koordinēt Izglītību apliecinošu dokumentu reģistra tiesiskā regulējuma izstrādi.

  • Sagatavot un iesniegt uzraugošajām institūcijām projekta atskaites un pārskatus par projekta izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem, prezentēt projekta rezultātus iesaistītajām personām un institūcijām.
  • Nodrošināt projektā plānotās publiskā iepirkuma procedūras par preču un pakalpojumu iegādi.

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • Akadēmiskā izglītība.
  • Pieredze informācijas tehnoloģiju (IT) jomas projektos, kuros veikti projektu vadības vai īstenošanas, vai produktu vadības, vai administrēšanas darbi – vēlams vismaz 3 gadi.
  • Vēlama pieredze izglītības jomas projektu īstenošanā.
  • Vēlama pieredze informācijas sistēmu projektu ieviešanā valsts pārvaldes institūcijās.
  • Zināšanas projektu vadībā.
  • Zināšanas par informācijas sistēmu izveidi un attīstību.
  • Izpratne par izglītības sistēmu un zināšanas par to reglamentējošajiem tiesību aktiem.
  • Zināšanas par risku pārvaldību saistībā ar informācijas sistēmu izstādi, attīstību uzturēšanu un lietošanu.
  • Izpratne par informācijas sistēmu izstrādi un ieviešanu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem.
  • Zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem.
  • Prasme efektīvi koordinēt kolektīva darbu svarīgu uzdevumu risināšanā noteiktajos termiņos.
  • Prezentēšanas un komunikācijas prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • Izaicinājumu bagātu darbu dinamiskā un attīstošā vidē.
  • Profesionālu izaugsmi, strādājot valsts pārvaldē.
  • Mēnešalgu no 2442 līdz 2714 euro (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši kritēriju izvērtējumam (izglītība, profesionālā pieredze un kompetences).
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu.
  • Papildatvaļinājuma dienas atbilstoši darba rezultātiem.
  • Elastīga un attālināta darba iespējas.
  • Darba vietu Vecrīgā, Vaļņu ielā 2.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

1.motivēta pieteikuma vēstule dalībai konkursā, kurā lūdzam iekļaut informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās profesionālās darba pieredzes esamību, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta amatam izvirzītā darba pieredze, konkursa komisija uzskata, ka amata pretendentam nav šādas pieredzes);

2.pretendenta dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), nenorādot personas sensitīvos datus;

3.pretendenta augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņa par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pieteikšanās: 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, iesniedzamos dokumentus nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi „Informācijas tehnoloģiju izstrādes projekta vadītājs”.

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

1.kārtā notiks pretendentu atbilstības izvērtēšana noteiktajām prasībām, pamatojoties uz amata pretendentu iesniegto informāciju pieteikuma dokumentos;

2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta amata pretendenta profesionālā sagatavotība Informācijas tehnoloģiju izstrādes projekta vadītāja amata aprakstā noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Mēs priecāsimies par Jūsu interesi un gaidām pieteikumu!

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

1)      jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2)      iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.

Tālrunis uzziņām 67047949

Pretendentiem jāpiesakās līdz