Šodien, 29. maijā, Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tikās ar biedrības “Latvijas Jaunatnes padome” (LJP) pārstāvjiem, lai pārrunātu aktuālos jautājumus jaunatnes politikas jomā un stiprinātu sadarbību turpmākajam darbam. Tikšanās notika regulāro konsultāciju ietvaros, kas 2025. gadā ir kļuvušas par stabilu pamatu sistemātiskai informācijas un ideju apmaiņai starp Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) un LJP. Sarunas laikā tika apspriesti Jaunatnes likuma grozījumi, īpaši…
Šodien, 29. maijā, Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tikās ar biedrības “Latvijas Jaunatnes padome” (LJP) pārstāvjiem, lai pārrunātu aktuālos jautājumus jaunatnes politikas jomā un stiprinātu sadarbību turpmākajam darbam. Tikšanās notika regulāro konsultāciju ietvaros, kas 2025. gadā ir kļuvušas par stabilu pamatu sistemātiskai informācijas un ideju apmaiņai starp Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) un LJP. Sarunas laikā tika apspriesti Jaunatnes likuma grozījumi, īpaši jautājums par LJP iespējamo jauno lomu kā Nacionālā jaunatnes dialoga koordinētājam. Tāpat pārrunāta jauniešu vēlēšanu vecuma samazināšanas iniciatīva, “Signālvēlēšanu” projekts, jaunatnes testa ieviešana tiesību aktu izvērtēšanā, kā arī Jaunatnes politikas…
29.05.2025.

Notikumu kalendārs

Skatīt visus notikumus
Datums 19.–31. maijs, 2025
LaiksVisu dienu
Atrašanās vietaTiešsaiste

Sākas Signālvēlēšanas - balso 16 un 17 gadus veci jaunieši!

19. maijā ar saukli "Neesi malā sēdētājs, esi Signālvēlētājs!" ir uzsāktas pirmās Latvijas jauniešu Signālvēlēšanas. Tās notiek…
Datums 29. maijs, 2025
Laiks10.00
Atrašanās vietaLatvijas Nacionālā bibliotēka un tiešsaiste

Konference "Par drošu un cieņpilnu vidi skolās"

Šī gada 29. maijā plkst. 10.00 Latvijas Nacionālajā bibliotēkā notiks konference “Par drošu un cieņpilnu vidi skolās”, kas veltīta…
Datums 29. maijs, 2025
Laiks12.00
Atrašanās vieta-

Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tiekas ar Latvijas Jaunatnes padomi

Izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde tiekas ar Latvijas Jaunatnes padomi.